Heiligdom (2).

image

image

image

6 thoughts on “Heiligdom (2).

  1. Beetje jammer van het uitgebeten wit op foto 1 Riet. Eerlijk gezegd maak je het jezelf wel heel erg moeilijk om hier een artistieke plaat uit te halen en bij onderste beelden blijven mijn ogen een beetje door de foto’s dwalen. Met de beelden en scenario’s die ik hier zie weet ik je eigenlijk geen tips te geven.

    Like

    1. Geen erg Henk, het liefst zie ik ook de eerste foto alhoewel ik dat uitgebeten wit ook opgemerkt had. Maar wat doe ik eraan, ik ben niet goed bedreven in Photoshop. Voor de rest zijn het inderdaad veel ‘beelden’ in beelden. Maar echt wel leuk om er te passeren wanneer je eens in Antwerpen bent (het elfde gebod).

      Like

      1. Toch even voor de duidelijkheid wil ik nog opmerken dat er geen oplossing voor het uitgebeten wit is in Photoshop. als je een foto maakt met veel invallend licht is een kijkje op het histogram in je scherm van de camera een goede optie. je ziet dan dat je belichtingsmeter verscheidene tandjes omlaag moet. Voor de delen die dan te donker zijn is wel een softwarematige oplossing mogelijk omdat je donkere partijen vaak nog wel wat kan ophalen maar bij overbelichting is het detail eruit en is onherstelbaar

        Like

Geef een reactie

